Gældende ved oprettelse og fornyelse af hotline aftaler.
Betingelser:
A. Hardware:
B. Software:
- MSKTime forpligter sig til at udføre følgende service på, af MSKTime leverede, tidsregistrerings software.
- Løbende ajourføring, således at software til enhver tid svarer til den nyeste version som markedsføres, under hensyntagende til hardware og købte software version.
HOT-LINE - fri telefonservice fra MSKTime (indenfor normal arbejdstid).
MA-TO 08:30 til 15:30 FR 08:30 til 12:00
C. Begrænsninger:
Backupfunktionen er 100% kundens ansvar.
· Dækker ikke rekonstruktion af software og kartoteker, samt følgevirkninger af data og softwarefejl, samt virus, og ved væsentlige ændringer af opsætninger i software og kartoteker.
· Dækker ikke fejl som opstår på grund af indgreb i data og softwarefiler af andre end MSKTime.
· Dækker ikke fejl, der opstår på grund af, at der køres anden software end det af MSKTime installerede tidsregistrerings software på pc eller server.
· Dækker den/de personer, som har deltaget i vort kursus, eller har tilegnet sig tilsvarende viden på anden vis.
· Dækker ikke ved hardware fejl eller ændringer på pc, server eller netværk, hvor leverede tidsregistrering software afvikles på.
· Den "virtuelle licensnøgle" vil ikke fungere ved hardwaremæssige ændringer af serveren, og en eventuel gendannelse er heller ikke omfattet af aftalen.
D. Generelt:
· Abonnementet faktureres årligt forud og fortsætter automatisk et år af gangen, såfremt det ikke opsiges inden 3 måneder før abonnement års udløb.
· MSKTime regulerer denne aftale ved tilgang/afgang af udstyr og software udvidelser.
· Abonnement omfatter kun service ifølge omstående/fremsendte aftale. - Alle priser er eksklusive moms.
· Abonnementet pristal reguleres i henhold til forbrugerindekset.