Virtuel terminal

Med en virtuel tidsregistreringsterminal kan medarbejdere bruge deres pc, smartphone eller tablet til at registrere arbejdstid. Med et enkelt klik kan de logge ind og ud samt overvåge arbejdstid via HR-portalen, uanset om de er på kontoret eller eksternt.

Funktioner:

- Registrer ankomst/afgang, opgaver og pauser  
- Tilpas realtid eller retrospektiv registrering  
- Ledende medarbejdere kan registrere tilstedeværelse uden timelog  
- Enkel adgang til personlige resultater og arbejdstidsbalance  

Fordele:

- Økonomisk og hurtig installation  
- Brugervenlig grænseflade  
- Tilgængelig på touchscreen, smartphone og som SaaS-løsning  

Gør det nemt for mobilt personale at stemple ind via smartphone med funktioner som geolokalisering og styring af arbejdstid, orlov og aktiviteter.

Hvorfor vælge virtuel urterminal?

- Realtid/retrospektiv registrering  
- Tilgængelig på pc, tablet og smartphone  
- Personlige data i et overskueligt format  
- SaaS-løsning