Kelio gør håndtering af medarbejderes orlov og fravær nemmere. Den registrerer præcist fraværstyper som sygdom, barsel og arbejdsulykker, samt sikrer korrekt beregning af feriegodtgørelse og overholdelse af lovgivning.

Digitalisering af orlovsanmodninger

Med Kelio kan medarbejdere nemt indgive fraværsanmodninger via computer, smartphone eller terminaler. De kan se deres fraværssaldo og modtage opdateringer om deres anmodninger. Ledere kan overvåge teams fravær, godkende anmodninger og planlægge bemanding i realtid.

Effektiv validering og integration

Kelio tilpasser valideringsprocesser til virksomhedens behov, håndterer flere hierarkiske niveauer og synkroniserer fraværsdata med Outlook®, Google Calendar® og andre systemer. Fraværsdata overføres automatisk til lønsystemet uden risiko for fejl.

Fordele ved Kelio

  • Digitaliseret fraværsstyring
  • Realtime overblik over fravær
  • Enkel integration med løn- og kalendersystemer

Kontakt os for en demonstration!